14 Şubat 2010 Pazar

Sevgililer Günü Özel


"Kapitalizmin bize direttiği bir gün daha..." ya da "Aslında bir hıristiyan bayramı..." gibi argümanları bir kenara bırakalım...

Aslında 15 şubat bir pagan bayramı, yaşantısı belli kurallar çerçevesinde belirlenmiş yaşayan özellikle genç nüfus bu 15 şubat günlerinde bir yerlerde toplanır ve kurayla belirledikleri insanlarla beraber olurlarmış, sonucu genelde evlilikle bitermiş bu beraberliklerin. Ama İseviler paganların kökünü kazımaya ant içtikleri için bir yol yordam bulup bu bayramları yok etmeye çalışmışlar. İlk atakları da 14 şubat artık St. Valentine günü olsun demişler. Hedef "Bunlar 14 şubatta içip içip yorulurlar 15 şubatı kutlamaya takatleri kalmaz nasıl olsa" imiş. Ama ne yazık ki paganlar gerizekalı olduğundan konuya tam vakıf olamamışlar ve "O! hacı iki gün üst üste ne içilir be!" nidalarıyla ortamın balını kaymağını emmişler...

Üzgündürler ama kitaplarında savaşmak emredildiği için İseviler bir kaç paganı yaktıktan sonra 15 şubat yavaş yavaş ortadan kaybolmuş. 14 şubatta Sevgililer Günü olarak ortaya çıkmış.

Ulan İtfaiye Haftası daha iyi, Orman Haftası daha şahane, Trafik Haftası daha anlamlı... Sevgililer Günü ne demek?

Ben bugünü kendime bir pagan bayramı olarak ilan ettim. İsa'nın yandaşları tarafından öldürülen onca pagan için, Kelt için içiyorum...

İçiyorum aşkın şarabını beğeniyorum elin paganını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder