22 Şubat 2010 Pazartesi

Futbol ≠ Ayak Topu


Dün akşam 2010 yılının ilk derbisi vardı. Beşiktaş Galatasaray'ı konuk etti, 1-1 berabere kaldılar.
Diğer bütün maçların geniş özetlerini izledim televizyonda...
Bugün Fenerbahçe Bursaspor maçı var onu da izleyeceğiz ve bu hafta kapanacak. Ondan sonra salı çarşamba ve perşembe Avrupa kupası maçları var... Soğumadan Trabzon Antalya'yı konuk edecek...

Bu hafta iyi futbol yaptı be!

Neyse... Kıyaslama imkanımız hep var, olacakta... Derbi derbi değildi. Futbol oynanmadı fazla. Diğer maçlara baktım, sonuç aynı... birileri topu havalandırıyor, Hakan Şükür'ün içeride olduğu varsayılıyor ve dua ediliyor.

Ya şu futbolu havadan oynamayın diyorum... Sadece ben demiyorum... Bakın Brian Clough ne demiş:

Tanrı futbolun havadan oynanmasını isteseydi, gökyüzünü çimle kaplardı...

Hey Brian'ıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder