28 Ocak 2010 Perşembe

Uzayda Hayat Var mı?

Galatasaray Nonda'yı göndermiş, yerine kimi almış? Pasaportunu verseler direk kabul edeceğim bir ülkenin vatandaşı olan Dos Santos, ama sevinmedim. Ortamlarda overrated diye geçiyor, fazlasıyla kıymete bindirilmiş yani. Nonda'ya o kadar övgüler yağdır, zekeri üzerinden tezahürat bile yapsın taraftarın, sonra gönder onu. Volkan beceriksizinin üzerinden attığı golü hala unutamam. Unutacak olan adamı da tanımam. Nonda'ya vefasızlık etmiş işte Galatasaray.


Vefalı biri kaldı mı?

Haiti'de Amerikan askerleri yardım maksatlı adam dövüyor, hıncını çıkartıyorlar Abraham Lincoln'ün yaptıklarının.
İstiklal Caddesi temizlik araçlarının ses taciziyle dolmuş, şarap şişeleri bakkaldan çıkmak için nakit bekler, "Biz sizi arayacağız" ise en çok duyduğum cümlecik şimdilerde.

Sabih Kanadoğlu hala utanmazca konuşuyor TV ekranlarında, Türkcell ne verdiyse Vodafon iki katının biraz eksiğini veriyor, Avea da onların arasında yer edinmeye çalışıyor, Afrika Kupası'nda hakemler Mısır'ı kayırıyorlar...

İlk göz ağrımız Geremi'miz can düşmanımız Ankaragücü'ne transfer olmuş, seneler önceki arkadaşımı Facebook denen zibidi ötesi yerde görüyorum, elini bile sıkamıyorum deyusun, ağlatıyor artık materyallerin eksikliği...

Yazarlık üç nokta kullanımının rekoltesi ile ölçülüyor artık... Ben de, bende...

Douglas Adams öleli seneler oluyor hala İngiltere'ye gidip bir çiçek bırakamamışız evinin önüne, zaten Uptown Park'ta maç izleyememişiz hala, onun burukluğu ile iki katına çıkmış İngiliz hasreti, Guinness ise öbür kıtada satılıyor bir tek, o da nakit bekler şarküteriden çıkmak için. Bahsetmiştik ya, ağlatıyor artık materyal eksikliği...

Motosiklet hala polisin elinde, benim altımda kudurması, kudurtması gerekirken polisin elinde beni kudurtuyor sinirden, zaman ise hala bazen osurup insanı yüceltiyor, bazen de sıçıp yerin dibine batırıyor.

Evo Morales hala direniyor ama vakti azaldı, Chavez kanal kapatıyor, delirdi adam... Obama ise borca aldığı Nobel'in ilk taksidini bile ödemedi, hala Temsilciler Meclisi'nde ekonomi odaklı konuşuyor.

Messi hala en iyi futbolcu sanılıyor, yeni kuşak George Best'i sigara markası zannediyor, gıcık olduğum Federer bir Grand Slam finali daha oynayacak büyük ihtimalle, Williamslar'dan biri ise zaten finalde. Para için tenis oynanıyor. Tiger Woods ise anlamsız kazalar yapıyor, yapıyor da yapıyor...

Rakı şişesi bakkaldan çıkmak için nakit bekliyor, küstü küsecek artık benim evime gelemediği için, 15 yaşındaki Berivan hapse giriyor 8 yıllığına...

Tekel işçileri direniyor ama direnemeyecekler üzgünüm ki, Papa'nın Ağca'ya yazdığı mektubu
okuyoruz, Berivan'ın yazdığı mektubu okuyamıyoruz. GDO serbest, birileri hala bana "Biz sizi arayacağız" diyorlar.

Balyoz planını çıkarmışlar açığa, İlker Paşa sızdıranları bulacağız diyor, Başbakan "Avcunuzu yalarsınız" diyor, Indianapolis New Orleans Super Bowl oynayacaklar ve bu sene de gidemeyeceğiz, New Orleans zaten jazz için bizi bekliyor, ayıp oldu nicedir...

Ağlatıyor materyal eksikliği, bor değil... Siagara nakit bekler bakkalın rehininden kurtulabilmek, benim dudaklarımın arasından akciğerlerime kaydırabilmek için dumanını...

Shine On You Crazy Diamond diyebilecek bir allahın kulu yok piyasada bana... hıncımdan klavyeyi dövüyorum, gittikçe anlamsızlaşıyor, ellerim titriyor, dudaklarım titriyor, çenem titriyor. Canım acıyor, canımı acıtıyor, gözlerim, burnum, tenim, kulaklarım, ağzım dilim her duyum sancıyor. Ayaklarım, kollarım, parmak uçlarım acıyor... Omzum acıyor, ellerim yanıyor.

Ve birileri hala uzayda yaşam izleri arıyor. Heyhat! Dünyada yaşam yok...

Ve ben hala üç nokta kullanmaya devam ediyorum3.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder